5 Eylül 2017 Salı

OKUMA GÜNLÜĞÜM



Merhabalar... :)
Bayam tatilini keyife dönüştürmek için her zaman olduğu gibi yine herkez bayramlık alışverişi yaparken, ben kendimi en iyi hissettiğim yerlerden birinde yani kitapçıdaydım.  küçük bir odam olduğu ve o odaya ancak sığabildiğim için kendime kütüphane yapamıyorum. Bu yüzden de kitaplarımı takas alan bir kitapçıya götürüp istediğim kitaplarla değiştiriyorum. Her ne kadar son zamanlarda böyle kitapçılar bulmak zor olsa da şansım yaver gidiyor bazen :)
Genelde akşama kadar başka kitap, akşam başka kitap okuduğum için - biraz da hızlı okuyorum herhalde- bir iki kitap almak yetmiyor. Şöyle söyleyeyim üç dört poşetle dönüyorum kitapçıdan :)
Kendimi iflas ettirmemem adına takas benim için bulunmaz nimet. Tabi bunda benim, kitaplarıma gözüm gibi bakmamın katkısı da büyüktür. Bebeklerim onlar benim :)
Tatil başlamadan LUX serisi ni bitirmiştim. Beni benden alacak yeni kitaplar, seriler arayışındaydım. Anita Black Vampir Avcısı serisini keşfettim. Fantastik kitapları seviyorum. Belki alakasız ve saçma gelebilir fakat bana, mucizelerin gerçek olabileceğini, umut etmenin o kadar da boş olmadığını umut ettiriyorlar. Düşünsenize ; Harry Potter daki gibi sihirli deyneklerimiz olsa. Dünyada açlık, muhtaçlık adına hiç bir şey kalmasa. Trafik ya da işsizlik olmasa :) vesaire vesaire...
Şimdilik Vampir Avcısı serisini okuyorum. İyi gidiyor. Seri ile ilgili ilk izlenimlerimi ilk dört kitabı bitirdikten sonra yazmayı planlıyorum. Konularla,karakterlerle, anlatım tarzı ile ilgili fikirlerimi paylaşmayı düşünüyorum. Serinin tamamını okumayı beklemeyeceğim çünkü serinin bildiğim kadarıyla yirmi civarında kitabı var.
Sizlerinde fantastik kitaplar ile ilgili tavsiyeleriniz olursa çok ama çok memnun olurum :) şimdilik hoşçakalın.
Yorumlarınızı bekliyor olacağım ;)

5 yorum:

  1. merhabalar yenı tavsıyelerınızı merakla beklemekteyım paylasım yaptıgınız kıtapları da temin ettim ve okumaya basladım tesekur ederım

    YanıtlaSil
  2. Takas yapan kitapçı bulmak gerçekten çok zorlaştı bu günlerde. Şanslısınız. :)

    Bu arada keşif etkinliğinden geliyorum blogunuza. Tatlı yazılarınız var. Takibe aldım, bana da beklerim. :)

    https://engineeringvibes.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bende sizi takibe aldım ;)

    YanıtlaSil
  4. Fantastik kitaplar konusunda pek bilgili değilim. Gerçeği yansıtmadığı sürece her bir kitap yazarının fantastik dünyasını sergilemiyor mu?

    YanıtlaSil