22 Eylül 2017 Cuma

OKUMA GÜNLÜĞÜM - ANİTA BLACK (VAMPİR AVCISI) SERİSİ




OKUMA GÜNLÜĞÜM 2
ANİTA BLACK (VAMPİR AVCISI ) SERİSİ


Merhabalar,
Bir süredir okumaya başladığım ANİTA BLACAK (vampir avcısı) serisi hakkındaki izlenimlerimi paylaşacağım sizlerle. Aslında serinin ilk dört beş kitabını okuyup yazmayı düşünüyordum ki, iş güç, hayat telaşesi derken yazım geç kaldı ve bu arada ben serinin yedi kitabını okumuşum J .
Kitapların,  hem konuları,  hem karakter seçimleri,  hem  anlatım  dili çok güzel. Anita hem sert, hem akıllı ve seksi bir kadın. Animatörlük işi yapıyor yani ölüleri diriltiyor. Bunun dışında resmi vampir infazcısı ve polisle de iş birliği yapıyor. Şehrin efendisi bir vampir ismi;  Jean Claude ve kurt adamların alfası ismi; Richard   Anita nın peşinde. Anita ikisiyle birden çıkıyor. Yani  işi  zor. Her kitapta farklı bir olay ve heyecan var. O yüzden okurken hiç sıkılmadım. Sadece bazen Anita nın çok fazla önyargılı olmasına ayar oldum o kadar J .

Fakat tehlike onun hayatının merkezinde. O yüzden bazen önyargılı olmak da zaman zaman hayat kurtarabilir tabi. Kitaplar çok güzel. daha  fazlasını okumak istiyorum fakat serinin kitaplarını bulmak bir hayli zor olabiliyor. O yüzden bulabildiğim kadarını zevkle okuyacağımı düşünüyorum. Bu arada Darynda Jones un  Soldan  İkinci Mezar serisi ne kafayı takmış durumdayım. J ilk kitabını aldım ve sıraya koydum. Bu seride de güçlü bir kadın baş  karakter var.  Bu da eski bir seri. Bir arkadaşımın önerisi üzerine incelemiştim ve ilgimi çekti. Daha önce yeni kitaplar yeni seriler derken eski serilere bakma fırsatım olmamıştı. Yeni serilerin devam kitaplarını beklerken ki bu neredeyse bir seneyi buluyor, yeni kitap arayışına girdiğim zaman keşfettim Anita Black serisini ve Soldan İkinci Mezar serisini. İyi ki de keşfetmişim. Bu serinin fazla kitabı çıkmamış. Üç adet kitabı var. Muhtemelen eğer düşündüğüm gibi ise ben birkaç günde bitiririm. Bu seri ile ilgili fikirlerimi de o zaman paylaşırım. Bu arada almak istediğim yeni kitaplar da var . Karanlık Ada yı çok merak ediyorum mesela. En kısa sürede onu da sıraya koymaya çalışacağım. Elimdeki kitapları bitirdikten sonra alırsam takastan alma imkanım olur ve ekonomi yapmış olurum. Malum kitaplar da çok ucuz değil. Hele ki benim gibi kitapçıya gittiğinde bütün raflara saldıran biri için ekonomi candır J Bu arada devam kitaplarını beklediğim seriler şunlar : Paula Weston : Gölgeler serisi , J.K Beck : Gölge Varlıklar serisi ... Umarım yayın evleri bir an evvel devam kitatplarını çıkartır. 
Benim bu aralar okuduğum ve okumayı planladığım kitaplar bunlar. Sizlerin de,  özellikle fantastik ve polisiye türü kitap tavsiyeleriniz olursa çok ama çok memnun olurum. 
Herkese bol bol okumalı günler...

1 yorum:

  1. Stephen King romanlarını önerebilirim. Belki okumuş da olabilirsiniz.

    YanıtlaSil