24 Ağustos 2017 Perşembe

KAFES Josh Malerman

Merhabalar...
Bu gün sizlere yeni okuyup bitirdiğim bir kitaptan bahsetmek istiyorum. Kitabın ismi resimde de görüldüğü üzere "KAFES". Konusuna gelecek olursak,  insanların gördüğü birşey ki bunun ne olduğu belli değil, saldırganlaşıp, hatta delirip kendilerini öldürmelerine sebep oluyor. Bir avuç insanın aynı eve sığınıp, bütün ihtiyaçlarını gözleri bağlı bir şekilde karşılamaya çalışarak hayatta kalma mücadelelerini anlatıyor. Bu insanlardan iki kadın da hamile. Bundan sonra da bir annenin çocuklarını hayatta tutabilmek için tek başına verdiği mücadeleyi anlatıyor ki gerçekten etkileyici.
Okurken korktuğum, endişe duyduğum ilk kitap desem yeridir. Umarım kitabın ikincisi de çıkar.

7 yorum:

  1. Blogunuz hayırlı olsun,artık takipteyim.
    Yüz yüze tanışma fırsatımız da oldu ancak sanaldan da peşinizdeyim. :)
    Yorum için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Eksik olmayın :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar yenı takıpcınızım paylasımlarınızı keyıfle takıp etmekteyım tesekur ederız

    YanıtlaSil
  4. merabaaa. aramıza hoşgeldiniiz. bizim deep derinde gördüm de. kafes iyi romandı. görüşürüz yineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Hoş buldum. Görüşmek dileğiyle. Teşekkür ederim

      Sil
  5. Öncelikle kitap adına yapılan bütün paylaşımlar için teşekkür ederim.
    Bütün paylaşımlara yorum yapma etkinliği gibi bir etkinlik başlattım, kendimce.
    "Kafes" adlı kitap ile ilgili ilk gördüğüm değerlendirme/paylaşım.. Öykü bana biraz tanıdık geliyor ve sanki bir filmde de aynı senaryo işlenmiş gibi idi.

    YanıtlaSil